11/12/07

Πανετοιμη



Νομιζα οτι θα μου χαλαγε τη μερα η παλιοβροχη.. αλλα σταματησε γρηγορα.. πεταχτηκα το πρωι και ψωνισα φαγακια.. περιμενω επισκεψεις και αφιξεις την αλλη εβδομαδα.. ευτυχως που η εβδομαδα αυτη ειναι μικρη. Θελω να βγαλω φωτογραφιες μεσα στο σουπερ μαρκετ και ντρεπομαι.. Μια φορα στην Αθηνα πηγα να βγαλω μια φωτογραφια στου Βασιλοπουλου και μονο που δε με χωσανε μεσα.. με οδηγησανε στον μανατζερ με υποψιες κατασκοπου λιχουδιων.. δε κανω πλακα.. Με βαλανε και εσβησα τις φωτογραφιες.. και μετα μου ειπανε.. Α τι ωραια μηχανη .. ποσο κανει; Αφου λοιπον τους επεισα οτι ειμαι ερασιτεχνις φωτογραφος φρουτων και λαχανικων.. με αφησαν ελευθερη.. αλλα ειπαν και στον δικο τους να με παρακολουθει.. μα μου την εσπασε τοσο πολυ που εφυγα χωρις να παρω αυτο που ηθελα..
Ασχετο.. το ροζ καρακιτς αυτοκινητακι το ειδα στο παρκινγκ και απλα σκεφτηκα.. τι ειδους ανθρωπος μπορει να δωσει λεφτα να παρει ενα ροζ κουτι για αυτοκινητο; Ειπα να περιμενω να δω αλλα βιαζομουνα..
Α! τι αλλο ειδα εκει που γυρναγα στα γκουρμεδιαρικα μαγαζια.. πουλανε φελλα απο μπουκαλια κρασιου σε σακουλακια.. καμμια πενηνταρια στο σακκουλακι.. τι αλλο θα δω σ'αυτη τη χωρα.. τωρα που το σκεφτομαι .. ο δικος μου που φυλαει τα φελλα απο τα κρασια.. μηπως να κανουμε καποια επιχειρηση; χμ! Σε λιγο καιρο μπορει να ειναι μουσειακο ειδος δεδομενου οτι τα φιαχνουν τωρα συνθετικα.
Στο Williams Sonoma αδυνατον να μην μπεις.. μαγειρευανε κατι και μοσχοβολαγε ο τοπος. Ειχανε ενα πατατες πουρε με σαλτσα ψητου λιωμενου σκορδου. Δοκιμασα και το βρηκα καταπληκτικο.. πηρα κι ενα βαζακι απο αυτο το σκορδο. Για τον πουρε και για το ματι.. Ανασκουμπωνομαι..

No comments: