11/11/07

Χαρες μου..





Να που εκανα και το πρωτο μου τραπεζωμα την εβδομαδα που μας περασε. Στα βιαστικα στα γρηγορα.. αλλα μαγειρεψα.. Τα αγορια με ειδοποιησαν την Τεταρτη οτι θαρθουν την Πεμπτη για μασες. Παντα ετσι κανουν.. τελευταια στιγμη. Εγω ακομα στη διαδικασια του συγυρισματος της κουζινας και με ενα ψυγειο πρακτικα αδειανο. Ενα μηνα τωρα που τρωμε εξω η κοβουμε σαλατες.. η αληθεια ειναι οτι ειχα επιθυμησει μαγειρευτο φαγακι και ευκαιρια ηταν κοντα στα βασιλικα (μου καμαρια) να ποτιστει και η γλαστρα. Ετσι να λιγδωσει το αντερακι μας. Εφιαξα λοιπον κοκκινιστο μοσχαρακι με μακαροναδα που μπορει να φαινεται κοινοτυπια.. αλλα ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου φαγητα.. (για να μη σας πω οτι ειχα να φαω μακαροναδα απο την Ιταλια τον Ιουλιο) Το φιαχνω με κρεμμυδακι, μανιταρια, μοσχαρακι φιλετο, μια οργανικη σαλτσα τοματας που εχω βρει στο Trader Joe's, λιγο μπαχαρι, θυμαρι αλατι και πιπερι. Και φυσικα ελληνικο λαδι Πετρινα που βρισκω στο μαγαζι της Τζενουλας. Βρηκα και οργανικα τοματινια κι εφιαξα μια σαλατουλα με φρεσκια μοτσαρελλα περλινι που την εβαλα απο το βραδυ σε μια μαριναδα με ελαιολαδο, σκορδακι, μαιντανο και λιγη κοκκινη καυτερη πιπερια. Ξεπεταξα κι ενα τζατζικακι γιατι οταν ερχονται τα παιδια βασικα με αυτο τρεφονται. Εν τω μεταξυ ηταν τοση η λαχταρα μου να φαω τη μακαροναδα.. που δεν εβγαλα φωτογραφια την πιατελλα στην τελικη της φαση.. προλαβα ομως ενα πιατο..κι αυτο ανεστιαστο ..μαλλον λογω λαιμαργιας.
Ειχα επιθυμησει την ευθυμια που υπαρχει στο τραπεζι με τα δυο αγορια. Εκεινο το καθημερινο γελιο και τα πειραγματα. Αυτη τη φορα το επαιξαν γενικοι επιθεωρητες.. ανοιξαν ολα τα ντουλαπια.. δοκιμασαν το σκουπιδοφαγο.. πατησαν ΟΛΑ τα κουμπια στο ψυγειο.. δεν αφησαν τιποτα να μη το σκαλισουν... .. ακομα και τη φωτογραφικη μηχανη που ειχα εκει.. εβγαλαν φωτογραφιες τις φατσες τους σε φασεις Τζειμς Ντην και Νταννυ ντε Βιτο.. για να μου αφησουν ενθυμιο..χαρες μου..στο τελος πηραν και ταπερακι με το υπολοιπο κοκκινιστο ΚΑΙ τη φρατζολα.. και φιλακι καληνυχτα..
Θα πρεπει καποια στιγμη να παω να γεμισω το ψυγειο.. αυτη τη φορα ετρεχα σαν την παλαβη.. την αλλη θαμαι προετοιμασμενη..

No comments: