3/27/08

χτυπησε κοκκινο



7 comments:

kiki said...

Αχ...εγώ αν δε φτάσει Μάιος, δε μπορώ να φάω φράουλα και ντομάτα. Μου φαίνεται χειμώνας ακόμα γι' αυτά!

kiki said...

Με παρέσυρες! Σήμερα αγόρασα ντομάτες και αγγούρια από την Ιεράπετρα και ήταν μέλι! Ευχαριστήθηκα σαλάτα!

δεσποιναριον said...

Καλημερα ματια μου. Τη βρομαδα που μας περασε, δεν εφιαξα τιποτα. Μακαρι να μπορουσα να βρισκω πραγματα εποχης και ωριμασμενα πανω στα φυτα. Δυστυχως εδω μας εχει φαει, η ταμπελα, οργανικο, η συσκευασια, οι οδηγιες, και απο μυρωδια τιποτα. Αν δεν ερθω στην Ελλαδα δε φχαριστιεμαι ουτε φρουτο ουτε ντοματα. Αυτα ολα φιαχνουν ωραιες φωτογραφιες, αλλα η αισθηση της γευσης παραμενει παραπονεμενη.

"ζαχαρούλα.." said...

...μου άνοιξες την όρεξη!!! λιγουρεύτηκα και ένα καρπουζάκι!!!

να είσαι καλά..!!!

δεσποιναριον said...

Ζαχαρουλααα! που το ειδες το καρπουζακι; ειδες κοκκινο και παρασυρθηκες; Καλως ορισες και τι ομορφο ονοματακι!

zero said...

Τι θα φαμε σημερα?
Εχουμε τιποτις καλο?

δεσποιναριον said...

Βαζω το σκουφο μου και την ποδια, και αρχιζω πολεμο με αγγιναρες κι ενα κομματι χοιρινο.
Μπορω ζερο να κλεψω εκεινες τις φωτογραφιες που ειχες βαλει για πλακα και να τις φερω εδω στη σελιδα; Η να κανω αναφορα σ' εκεινο το τοσο πλακατζιδικο ποστ?