3/19/08

Κυδωνια - Αχιβαδες





Οι αχιβαδες στη φωτογραφια, τις εβγαλε απο τη θαλασσα και τις εφιαξε ο γλυκητατος φιλος μου Μανωλης στους Αγ. Αποστολους. Σκετες ετσι με θαλασσα και λεμονακι.
Η φωτογραφια στη βεραντα της Βασως που βλεπει πιατο τη θαλασσα.


Εχω ομως και μια ωραια συνταγη για παρεϊστικη και πολυ ευκολη.

12 σκελιδες σκορδο λυωμενες - μιλαμε δε θα μπορειτε να φιλησετε μετα -
5-6 φρεσκα κρεμμυδακια κομμενα σε ροδελλες - το ασπρο και λιγο πρασινο -
1/2 φλυτζανι βουτυρο
1/4 φλυτζανιου ηλιελαιο
1/2 φλυτζανι ψιλοκομμενο μαιντανο
1/2 κουταλακι ριγανη
1/2 κουταλακι θυμαρι
1 φλυτζανι λευκο ξηρο κρασι
1 φλυτζανι ζουμακι απο τις αχιβαδες
1 φλυτζανι νερο
24 αχιβαδες καθαρισμενες

Λιωνω το βουτυρο και το λαδι μαζι σε ενα τηγανι και σωταρω το σκορδο για ενα λεπτο. Προσθετω το μαιντανο και τα μυρωδικα. Προσθετω στο τηγανι το κρασι, το ζωμο απο τις αχιβαδες και το νερο και σιγοβραζω για 2 λεπτα. Ριχνω μεσα τις αχιβαδες και τις σκεπαζω γα 10 περιπου λεπτα μεχρι να ανοιξουν.

Εχω ηδη αγορασει μια φρεσκια μπαγκεττα απο το φουρνο μου για ανελεητες παπαρες.



11 comments:

δεσποιναριον said...

Δε βρηκα στρειδα βρε ζερο :(

zero said...

Με τσακισες τωρα.
Μα και αυτα ειναι εξαιρετικα.
Βγαλε ουζακι Δεσποινα, φωναξε και τον Ερρικο να το καψουμε το μαγαζι.
Να'χα και το αισθημα κοντα, να αρχισουμε τα τραγουδια ...να στο γκρεμισω το μαγαζι.

Anonymous said...

Όλα κι όλα, ψηφίζω Μανώλη με σκέτο λεμόνι.
Και κάνω κι ένσταση στο δεύτερο γιατί μ' εκνευρίζει που δεν μπορώ να βρώ εύκολα τον σάκο με το αμμουδάκι στις βασιλικές γυαλιστερές αχιβάδες!!!

δεσποιναριον said...

@ζερο μου, τοση χαρα με πεντε αχιβαδες!!!

δεσποιναριον said...

Δημητρη, κι εγω ψηφιζω Μανωλη που ειναι βουτηχταρας και μου φιαχνει καλοκαιρινα επεισοδεια.

Τα αλλα ειναι για εδω που δεν εχει κυμα, τουλαχιστο οχι γαλαζιο.

Anonymous said...

πολύ μυρωδάτη η συνταγή...να τη δοκιμάσω με γαρίδες;...γιατί τ'αλλα θαλασσινά δε μου κάθονται καλά...:)

δεσποιναριον said...

Χμ, δεν ειμαι σιγουρη οτι στιε γαριδες παει πολυ τοσο σκορδο γιατι εχουν ντελικατη γευση, αλλα δεν εχεις να χασεις τιποτα.

zero said...

Ναι, αυτα ειναι τα αγαπημενα μου.
Κοιτα ποσο ομορφα ειναι ρε μπλογκερ...
ετσι μου ερχεται να βουτηξω μεσα στην οθονη...

Anonymous said...

θα παραλείψω το σκορδο καλύτερα...ή εστω θα βαλω ελαχιστο...

zero said...

Νομιζω ... πως και η μουσικη ταιριαζει σε αυτη την ουζοκατασταση.

δεσποιναριον said...

Μπα, η ουζοκατασταση θελει μπαγλαμαδακι, αλλα ειπα να μη το κανουμε τεκε το μπλογκ βρε μπλογκερ μου.