3/10/08

Καθαρη Δευτερα


Νοστιμιες close up.
Καθως τελειωνω καθε πιατελιτσα τη φωτογραφιζω για να τη φερω εδω.

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΑΜΕ


Εχω πατατακια τσιπς πολυ νοστιμα και τραγανα.


hummus με cilantro και σκορδο.


Τσιπς απο λαχανικα. Τα χρωματα ειναι φυσικα, το κοκκινο ειναι απο πατζαρι και το μπλε απο φυσικο μπλε ραπανι.

ΤΑ ΟΡΕΚΤΙΚΑ


Φυσικα πρωτα πρωτα τα ραπανακια για την ορεξη (που δεν ειχαμε)


Η απιστευτη ταραμοσαλατα πριν ακομα τη στολισω με μαιντανο.


Τα ντολμαδακια γιαλαντζη δε τα εφιαξα εγω, τα πηρα απο τη ντελικατεσσεν.



Οι κατακοκκινες ξυδατες πιπεριες μου που εκαναν μπανιο μια βδομαδα στη μαριναδα τους.


Ελιες θρουμπες και τσακιστες.


Διαφορα τουρσια, κουνουπιδι, καροττο, η γνωστη ζαρντινιερα, καρδιες απο αγγιναρα με λαδι και ριγανη, τουρσια απο τον καρπο της καπαρης, ελιες Καλαματας και κρεμμυδακια βολβοι, κορνισον και φρεσκα τοματακια.

Η ΒΑΣΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ


Πολιτικη σαλατα με λαχανο και καροττο και φυσικα μπολικο λαδολεμονο.

ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ


Γαριδες με λαδολεμονο.
πανω δεξια φαινεται λιγο ενα πιατο με τα σαλιγγαρια γιαχνι που μαλλον διεφυγαν την καμερα πανω στην αναμπουμπουλα.
Επισης μου διεφυγαν κατι μικροι καβουροκεφτεδες που επισης αγορασα απο τη ντελικατεσσεν.


Χτενια στο γκριλ με λαδι λεμονι και παπρικα.


Μυδια στον αχνο με σωταρισμενα κρεμμυδια, θυμαρι και ξηρο κρασι Μαρσαλα.

ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ


Γιγαντες πλακι

ΤΟ ΓΛΥΚΟ


Χαλβας της Ρηνας η χαλβας πολιτικος, με λαδι και αμυγδαλο.

ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ


Ζουμερες νοστιμωτατες φραουλιτσες.

Καλη Σαρακοστη

14 comments:

Peter M said...

Geia sou and Kali Sarakosti! Thank you for also linking my site.

By the way, I'm a Panteli!

I'll be visiting your blog more often now that I know you're here, looking great!

zero said...

Οχι ρε blogger μου...
μας πεθανες
ΟΛΑ ειναι καταπληκτικα.
Μπραβο σου δεσποιναριον.

Anonymous said...

Despoinaki geia xara!
Eisai foverh, ola teleia!
Kalh sarakosth!
filose (luna)

δεσποιναριον said...

@Πετρο/Παντελη
The difference is that your approach to cooking is very methodical and explanatory, while I just throw pictures thoughts and general comments. But tha love for food is there. Nice to see you here Panteli.

δεσποιναριον said...

@ζερο μονιμο πελατη. Ελα μπλογκερ μου κοπιασε, νασαι καλα.

δεσποιναριον said...

@λουνα Σε εχασα βρε φεγγαρακι μου. Που εκανες κουλουμα εσυ;

zero said...

Εσυ να'σαι καλα κουκλα μου, να μας ανοιγεις την ορεξη καθε μερα.

zero said...

Αυτα τα μυδια που βλεπω, πρεπει να ειναι φανταστικα.

δεσποιναριον said...

E!!! καθε μερα στην κουζινα.. να αλλαξουμε λιγο και παραστασεις..

Τα μυδια ηταν οντως πολυ ωραια, αλλα ετσι φαγανε μερικα στα στεγνα, τα μυδθα θελουν, βαθυ πιατο, ζουμακι, φρατζολα για παπαριτσα και βινο ..εαν δηλαδη θελουμε να κανουμε σωστη δουλεια.

Heliotypon said...

Πρωί-πρωί και πριν από το πρωινό φτιάχνομαι με όλα αυτά τα υπέροχα! Μα δε μου λες, εσύ στην Αμερική φτιάχνεις όλα αυτά τα Ελληνικά πιάτα και γιορτάζεις καθαροδευτέρα; Μη μου πεις ότι πέταξες και αητό! Τέλος πάντων, κρίμα που δεν ήμουν καλεσμένος σου. Του χρόνου σε παρακαλώ μη με ξεχάσεις...

δεσποιναριον said...

@heliotypon

Μα φυσικα και θα σε καλεσω αλλα μη σου φαινεται παραξενο που φιαχνω ολα αυτα, στην Ελλαδα μεγαλωσα, δε παυω να δηλωνω Ελληνιδα και επι πλεον εχω και μια πετρια με τα τηγανια και τις κατσαρολες!

zero said...

Γεια σου Δεσποινα γιγαντα με την φοβερη κουζινα σου.
Οποτε ερχομαι σε αυτο το μπλογκ με πιανει μια πεινα...

kiki said...

Πωωωωωωωωω...νοστιμιεεεεεεεεεεές!
Καλή σαρακοστή!

δεσποιναριον said...

Επισης καλη μου!