3/17/08

Ενα σπεσιαλ στο 4 χωρις κανελλα




Οχιιι παρτε το πισω! Ειπαμε χωρις κανελλλλλα!



Ετσι μπραβο!

Αφιερωμενο στον καλο μου φιλο zero που χτες ειχε τα κεφια του. Αυτο τον εφιαξα συμφωνα με τις υποδειξεις της αγαπημενης ονειρομαγειρεματα. Και ομολογω οτι οχι μονο δε χρειαστηκε να χρησιμοποιησω τρια σκευη (Κατσαρολα, κατσαρολακι, τηγανι) αλλα εγινε πιο ζουμερος απο τον προηγουμενο. Δε πειραματιστηκα με μαστιχα, αλλα εχει ξυσμα και χυμο πορτοκαλιου.
Και με αυτο το ποστ κλεινει οριστικα το κεφαλαιο χαλβας στην ταβολα.
Επι τελους να φιαξουμε και τιποτα αλλο.

7 comments:

zero said...

Οχι, ρε blogger μου, παλι με χαλβαδιασες.
Ενταξει Δεσποινα να αφησουμε τον χαλβα...
και να πιασουμε τα μυδια και τα στρειδια.
Μπαινει και η Ανοιξη...
...θα'ναι σαν να μπαινει η ανοιξη
...θα'ναι δεσποινοκατανυξη
...στα ξαφνικα

(Σοφια Βωσσου και Μικρουτσικος)

δεσποιναριον said...

Καλημερα σου ζερο μου.
Ξερεις ποιο τραγουδι μουρθε στο μυαλο εμενα.

έτσι ξαφνικά, όπως θα μπαίνει η άνοιξη
εγώ δεν θα γυρίσω να κοιτάξω
έτσι ξαφνικά, όπως θα μπαίνει η άνοιξη
μια και καλή θα σε ξεγράψω

Λιγο πεσσιμιστικο αλλα μαλλον ειμαι σε φαση σημερα.
Λοιπον εισαι για μακαροναδα; Η να επιμεινω στα θαλασσινα?

Καλη σου μερα καλο μου!

zero said...

Αμα ειναι να με ξεγραψεις...
μια μακαροναδα με θαλασσινα
ειναι οτι πρεπει.

Να παω χορτατος τουλαχιστον.

Οπως σου εγραψα και στο αλλο μπλογκακι σου, τα τριφασικα ειναι τα καλυτερα, μην στεναχωριεσαι καθολου.

δεσποιναριον said...

Σιγα μη σε ξεγραψω καλε μου φιλε ζερουλη. Ας τα τραγουδια να λενε.

zero said...

Για την μακαροναδα δεν λες κουβεντα ομως.

Δεν λες κουβεντα...
εχεις κρυμενα μυστικα και δοκουμεντα...

(τι γραφω ο ανθρωπος!)

δεσποιναριον said...

Στο τελος θα μιλησει η κατσαρολα και το κουταλι. Το σουρωτηρι και η παρμεζανα. Οποτε..
Τα λοογια ειναι περιττααααα αα αα ααα!!!

kiki said...

Ωωωωω το δοκίμασες κιόλας! Και πέτυχε! Χαίρομαι! Εγώ από τότε που το έμαθα, δεν ξαναχάλασα 2 κατσαρόλες. Μια και φτάνει! Τέλεια!