3/6/08

Εν οψει Καθαρης Δευτερας.



Σκεφτομαι να φιαξω χορτοκεφτεδες για το τραπεζι της Καθαρης Δευτερας.
Φιαχνω λιστες , τις αλλαζω και οπως παντα οταν παω στην αγορα το Σαββατο θα αλλαξουν παλι επι τοπου.
Θα φιαξω σιγουρα γαριδες.
Σκεφτομουνα σοβαρα για μυδια, αλλα φοβαμαι οτι θα ειναι πολυ φασαρια, τα μυδια θελουν λιγα ατομα, ηρεμια και κρασακι.
Με 12 ατομα που θα εχω μαλλον ειναι μπελας.
Σιγουρα θα φιαξω ταραμοσαλατα
Οι πιπεριες ξεκουραζονται στο λαδοξυδο τους, θαχουν γινει ονειρο τωρα.
Α! και για μετα θα φιαξω χαλβα της Ρηνας. Ειναι το αγαπημενο μου. Με κανελλιτσα!
Ενα ειναι σιγουρο.
Οτι φιαξω θα το μοιραστω μαζι σας.
Φιλια αποκριατικα.


12 comments:

zero said...

Φιλα αποκριατικα?
Τι ην τουτο?
(κατι γινεται με τα μπλογκακια σου, ολα στην κατω αριστερα γωνια της σελιδας παρουσιαζουν κατι περιεργες φωτογραφιες. Σαν διαφημιση κατι τετοιο, αλλα ειναι μυστηριες οι φωτογραφιες , δεν ειναι νορμαλ. Μαλλον πρεπει να το κοιταξεις.)

zero said...

Χχμμμ...
τωρα μολις ειδα, οτι το παρουσιαζουν αυτο το κολπο, τις παραξενες φωτογραφιες εννοω, μονο την πρωτη φορα που καποιος κοιταζει το μπλογκ σου.
Οταν πας να το ξαναφορτωσεις το μπλογκ σου ...οι φωτογραφιες δεν ξαναβγαινουν.
Δεν ειναι νορμαλ φωτογραφιες, ειναι ψιλοπορνο.
Αναρωτιεμαι αν και στο δικο μου μπλογκ γινεται αυτο.
Ριξε μια ματια και πες μου.
Αν τυχον απο το δικο σου μηχανημα δεν τις βλεπεις ...θα πρεπει να πας σε αλλο μηχανημα και να κοιταξεις το μπλογκ σου ...για να τις δεις.

δεσποιναριον said...

Λοιπον αυτο ξερω τι πρεπει ναναι.
Ειναι το γουιτζετ που βλεπει απο που ειναι οι επισκεπτες. Θα το βγαλω το βραδυ το ρημαδι και θα βαλω ενα αλλο, Εγω παλι το προσεξα σημερα στης Φεβις. Και σκεφτηκα τι καινουγια κολπα μας κανει το Ευακι. Θα βρω καποιο αλλο μετρητη να μη γινεται ετσι ενοχλητικο στουε επισκεπτες.
Οχι στο δικο σου δε γινονται γιατι δεν εχεις αυτο το γουιτζετ. Μαλιστα το βγαζω ΤΩΡΑ και στα δυο.
Για ενα φεγγαρι εβγαζε ασχετιλες μετα σταματησε και τωρα αρχισε παλι με τα τρελλα του. Σ' ευχαριστω ζερο μου.

zero said...

Ολα αυτα τα κολπακια ειναι ...μουφες.
Καλα εκανες και το εβγαλες.
Ετσι κι'αλλιως τα μπλογκ σου ειναι ομορφα απο μονα τους.
Μοιαζουν σε σενα.

(τι γραφω ο αλητης!)

Εγω το μπλογκακι μου το κραταω ...λιτο και απεριττο.

δεσποιναριον said...

Να σου πω, ειναι που ανακαλυπτω διαφορα κολπακια και θελω να τα δοκιμασω, αλλα τελικα εχεις δικιο, οσο πιο απλο τοσο πιο καλα παλιοαλητη μπλογκερ. :) μερσι πουρ λε κομπλιμαν.

zero said...

Ειμαι ο blogger, ειμαι.
My dear lady.
Να σου πω my dear ...θα φαμε τιποτα σημερα...
...'η θα την βγαλουμε με κομπλιμαν?
χαχαχαχα
Let's cut to the cheese despoina...
χαχαχαχαχαχαχα

δεσποιναριον said...

Α! πολυ σωστα αυριο τελευταια Κυριακη της αποκριας λεγεται της Τυρινης. Αρα και τυρι θα κοψουμε και τυρι θα φαμε. Θαφερνα τωρα κανενα καμαμπερ να μοσχομυρισει ο τοπος αλλα ειμαι μεχρι τα μπουνια στο γαριδοκελυφος. Α θα φερω οταν τελειωσω φωτογραφια τις γαριδες οπως τις εστρωνα στην πιατελα σα σπιραλ και σκεφτομουνα οτι κανω γαριδοφτακταλ. Με πιασαν τα γελια οταν το σκεφτηκα. Ελπιζω να μη με παρεξηγησεις ζερουλη. Οταν δεις το δοκουμεντο θα καταλαβεις. Αντε παω παλι να δω τι γινεται με το χαλβα.

zero said...

Μαστα...
τα φιλα τα αποκριατικα εγιναν... φιλια αποκριατικα.
Πως ειναι αραγε αυτα τα αποκριατικα φιλια?

δεσποιναριον said...

Ειναι με μασκα και μυστηριο. Καλα ενα λαθακι εκανα, να μη το διορθωσω..

zero said...

Χχμμμ...
μασκα και μυστηριο ε?

Αυτο μου φαινεται υποθεση για τον Ινσπεκτορ Κλουζω.

Κανα ομορφο φαγακι θα φαμε ...που το ριξαμε στα μυστηριωδη φιλια και με'πιασε μια πεινα...
χαχαχα

δεσποιναριον said...

Ναι θα τα φερω μαλλον μεθαυριο, προς το παρον φαε ενα σαντουιτσακι να σου φυγει η λιγουρα, η μαγειρικη θελει την ωρα της.

zero said...

Σωστο.
Το καθε πραγμα στην ωρα του.
Πολυ σωστο.