1/24/08

Οι απιστευτες γευσεις της Ελλαδας - Σαντορινη



Οι ψευτοκεφτεδες ειναι μια συνταγη απο την Σαντορινη που μου εστειλε η αγαπημενη μου lady blue. Τους ψευτοκεφτεδες τους εφιαχνε η γιαγια της η Κατερινα. Αυριο τρεχω κατω στην Ουασινγτον να βρω Σαντορινια ντοματακια.
Ολα μου τα φιλια σημερα στην πιο γλυκεια λαιδη!




Δεσποινάκι μου γλυκό,

οι ψευτοκεφτέδες της γιαγιάς που υποσχέθηκα ..........

Ψευτοκεφτέδες για μεζέ (4-5 άτομα)

2 φλιτζάνια ψιλοκομμένες ντομάτες (τα Σαντορινιά ντοματάκια είναι τα καλύτερα για τους ψευτοκεφτέδες)
2-3 φρέσκα κρεμμύδια ψιλοκομμ έ να
1 σκελίδα σκόρδο χτυπημένο στο γουδί
2 διαφορετικά μυρωδικά από δύο κουταλιές της σούπας (το καλύτερο είναι δυόσμος και μαϊντανός ή μαϊντανός και βασιλικός)
ή ένα μυρωδικό από τα πιο «δυνατά» και μια πρέζα ρίγανη
αλάτι
πιπέρι
1 φλιτζάνι αλεύρι ή λίγο περισσότερο (ανάλογα με το πόσο ζουμερές είναι οι τομάτες)
1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
λάδι για το τηγάνισμα
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τις τομάτες, τα κρεμμυδάκια, το σκόρδο, τα μυρωδικά και το αλατοπίπερο. Ανακατεύουμε χωριστά το αλεύρι με το μπέικιν παόυντερ. Τα ρίχνουμε σε μικρές ποσότητες κάθε φορά στο μείγμα με τις τομάτες. Ανακατεύουμε συνέχεια μέχρι να γίνει όλο ένα μείγμα και πλάθουμε κεφτέδες.

Ζεσταίνουμε το λάδι σε ένα τηγάνι και μόλις κάψει, τηγανίζουμε όλους τους κεφτέδες. Όταν ροδίσουν, τους βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα και τους αφήνουμε πάνω σε χαρτί κουζίνας.


Φιλάκια πολλά



Υ.Γ δικο μου..σιγα μη τους αφησουμε πανω στο χαρτι. Τους χλαπακιαζουμε ετσι καυτους και τρεχουμε για μπυρα!

8 comments:

Blue said...

Να συμπληρώσω μια πολύ μικρή λεπτο μέρεια για μια παραλλαγή του ψευτοκεφτέ, που τη θυμήθηκα πριν λίγο. Αν σας βρεθούν ποτέ κολοκύθάκια, αυτά τα στρογγυλά τα σαντορινιά, τρίψτε λίγο και προσθέστε στο μείγμα ... άλλη νοστιμιά ... αυτό που λέει το Δεσποινάκι "αουτ οφ δις γουόρλντ?"

Καλημέρα Δεσποινάκι!
Φιλάκια πολλά

δεσποιναριον said...

Τελικα ο κεφτες μαι λειντυ ειναι ειναι πολυ ωραια υποθεση, φαι παιχνιδιαρικο, χαριτωμενο, με εναλλαγες, και βασικα μια μπουκια! Το παιρνουμε εκδρομη, το τιμαμε στις ουζοποσιες, το ταυτιζουμε με ταπερακια. Περιττο να σου πω οτι θα το φιαξω πολυ συντομα. Καλημερα σε σενα και καλο Σ/Κ

Vrakas Kostas said...

Βρεθηκα στην Χιο τελευταια φορα το 87 αν θυμαμαι καλα!Επροκειτο για ενα προβλημα που ενεκυψε με την σχεδον ετοιμη κατασκευη μιας τραπεζας!Συνδεσμος μου ηταν ο Γιαννης ο Ναος του ΠΑΣΟΚ,ο οποιος εμενε αρκετο καιρο εκει στο Χανδρης Οτελ!
Επειδη εβρεχε ασταματητα και δεν μπορουσα να ολοκληρωσω την εξεταση για να γραψω τα σχετικα,πηγαμε κατα τις 10:30 το πρωι σε ενα καταπληκτικο ουζερι/ταβερνα πανω στην προκυμαια!
Τα μπλε παραθυρα λεγοταν!
Θε μου τι νοστιμιες εφαγαμε!Τι ουζακι ηπιαμε!Μας πηρε 6 το απογευμα συζητωντας περι πολιτικης και...γυναικων!
Μπορεις να μου πεις αν υπαρχουν ακομη τα..μπλε παραθυρα;;
Αναμνησεις Lady δεσποιναριον!!
Να εισαι καλα!

δεσποιναριον said...

Ναι με ουζο απο τις 10:30 μεχρι τις 6:00 και με δυο απο τα πολυπλοκωτερα θεματα συζητησης που μπορουσατε να αναπτυξετε, ειμαι σιγουρη οτι βρηκατε λυσεις για ολα :))))))))))
Τα μπλε παραθυρα δε νομιζω οτι υπαρχουν πια, τα τελευταια χρονια δεν τα εχει παρει το ματι μου.

zero said...

Οχι ρε blogger μου, με τσακισες τωρα.
Απα πα πα ...κολαση το σημερινο φαγητο.

δεσποιναριον said...

Ε κοιτα οταν πεινας μη μπαινεις εδω, πρωτα να τρως και υστερα, αλλοιως η διευθυνση του μπλογκ ουδεμια ευθυνη φερει για ποικιλα τσακισματα. Γεια σου ζερουλη μου.

done for said...

Διαφωνώ. Καλύτερα να μπαίνει κάποιος πριν φάει, για να μην κινδυνεύει να φάει δυο φορές. :-)

δεσποιναριον said...

Δε ξερω βρε φαντασματακι μου, εγω παντως οταν πειναω και πηγαινω στο σουπερ μαρκετ το σηκωνω ολοκληρο, οταν παω μετα το φαι παιρνω μονο τα απαραιτητα. Φιλακια!