1/14/08

Απο αυριο !



Την εχω παραμελησει λιγο την αγαπημενη μου ταβολα, αλλα η αληθεια ειναι οτι προσπαθω απεγωσμενα να βγω απο το "μασες στεητ οφ μαιντ". Σερνω μαζι μου και μια κληρονομια 2 εξτρα κιλων που πρεπει να τα εξαφανισω παραυτα.
Περσυ ειχα κανει μια πολυ αποτελεσματικη διαιτα που δε με παιδεψε καθολου, για λιγο καιρο και ηρθα κι εστρωσα μια χαρα, ασχετα αν η μαμα μου μου φωναζε να μην αδυνατισω αλλο και η πεθερα μου οτι ερρεψα. Εγω ημουν μια χαρα . Η διαιτα λεγεται South beach και απ'οτι ξερω τα βιβλια δεν εχουν μεταφραστει στα ελληνικα αλλα μπορειτε να βρειτε πληροφοριες στο νετ. Βασιζεται σε χαμηλη καταναλωση υδατανθρακων, αλλα εχει και σα βαση το δεικτη υπογλυκαιμιας. Σε αυτο το τελευταιο διαφερει βασικα απο την παλαιοτερη διαιτα Ατκινς.
Επισης καποτε ειχα εφαρμοσει τη διαιτα της πρασινης σουπας που μου συνεστισε η φιλη μου η Μαργαριτα, αλλα αυτη ειναι μονο για μερικες μερες ετσι για αποτοξινωση. Με διαφορα λαχανικα της αρεσκειας μας, ολα πρασινα, φιαχνουμε μια σουπα. Επιτρεπεται να προσθεσουμε και λιγο λαδακι στο νερο να μη φιαξουμε τελειως νερομπουλα. Απο αυτη τη σουπα τρωμε οση θελουμε και οποτε θελουμε για 2-3 μερες. Οχι περισσοτερο γιατι ποτε δεν ειναι σωστο να στερουμε τον οργανισμο μας απο ολα τα συστατικα που χρειαζεται. Επισης εννοειται οτι αν υπαρχουν προβληματα υγειας πρεπει να συμβουλευομαστε το γιατρο μας και να μην ακολουθουμε οτι μας ξεφουρνιζει ενα δεσποιναριον που οτι θυμαται χαιρεται.
Το βασικο ειναι να τρωμε μικρα πληρη γευματα ολες τις ωρες τις ημερας. Τρια βασικα και στο ενδιαμεσο μια χουφτα αμυγδαλακια με ενα τυρακι λα βας κι ρι, μας κραταει να μη πεφτουμε κατοπιν πεινασμενοι στο επομενο γευμα.
Τωρα ολα αυτα τα λεω και τα ανακαιφαλαιωνω για να τα εφαρμοσω απο αυριο!!
Προμις!!!!

Υ.Γ Πριν λιγο καιρο που συμπληρωσα ενα χρονο στο μπλογκοχωρο, σκεφτηκα να ενωσω τα δυο μπλογκς σε ενα. Αλλα οσο και να το ζορισα δεν μπορω να εγκαταλειψω (ακομα) την ταβολα.
Οταν αρχισα αυτο το μπλογκ το αρχισα με πολυ μεγαλυτερο μερακι απ οτι το οριτζιναλ και οπως και να το κανουμε ειναι το αγαπημενο μου παιδι! Το μικρουλι μου.

6 comments:

Anonymous said...

λοιπον ουτε διαιτες ουτε σουπες πρασινες κοκκινες κιτρινες κλπ.. Τωρα μονο ο περσοναλ κοουτς ειναι η λυση.. Ντοινγκ.. στην εφερα.. Διοτι η απωλεση κιλων ειναι 100% πενευματικο προβλημα... και πρεπει κανεις να κοιταει το ολον και οχι μονο τα δακτυλιδια γυρω απο την μεση.. Αυτα λενε τα περιοδικα τωρα τα οποια για τους γνωστους λογους διαβασα το σ/κ. μεχρι να τα εμπεδωσω ομως ζηλεψα και εκανα ενα λεμονατο με πατατες!! Διοτι εγω ως γνωστον διαιτα μονο θεωρητικα..
και παρακαλω να το συνεχισεις το μπλογκ διοτι που θα βλεπω τετοια καλοστρωμενα τραπεζια??
Μαργαριτα

δεσποιναριον said...

Περσοναλ κοουτς?? Καλη ιδεα. που τους βρισκεις?

Constademon said...

Αγαπητό Δεσποινάριο μέγα κακό μου έκανες !!! Προερχόμενος απο το άλλο σου blog, το ομονυμο, αρχισα να διαβάζω τα post σου εδω πέρα. Το κακό είναι οτι η ώρα είναι 16:25 ωρα Ελλάδας και ειμαι νηστικός !!!!! Και σε λίγο νομίζω οτι θα φύγω απο το γραφείο και θα καταβροχθίσω οτι βρω μπροστά μου !!!
Θα ξανάρθω αλλα με γεμάτο στομάχι ;ο)
Hugs from Greece !!

δεσποιναριον said...

Χααα εγω παιδι μου για διαιτες μιλαω, δε φταιω εγω αν κοιταξες και παρακατω! Ε ναι φαε πρωτα ενα μπισκοτακι και μετα ερχεσαι, καμμια φορα παθαινω κι εγω τα ιδια οταν με διαβαζω. Χαιρετω περα απο τον ατλαντικο!

Marina said...

Μην ακούσω για δίαιτες. Πολλά μικρά γεύματα όπως λές, μπόλικο περπάτημα, λίγη γυμναστική, πέτα τα γλυκά απο το τραίνο..και θα δείς!

δεσποιναριον said...

Καλως τη Μαρινα. Σωστα και το μυστικο ειναι να μη πηγαινουμε νηστικοι στο σουπερ μαρκετ. Αλλοιως ψωνιζουμε πολλα κι οταν βρισκονται σπιτι τα καταναλωνουμε.