12/2/07

γκουρμεδιαρικα




Μερικα απο τα ενθετα στις Κυριακατικες εφημεριδες τα βρισκω σουπερ ενδιαφεροντα. Για παραδειγμα μια φορα περσυ στην Αθηνα ανακαλυψα το gourmet στο ΒΗΜΑ της Κυριακης. Ζητησα απο μια φιλη να μου τα κραταει, και οταν ερχομαι τα ρουφαω κυριολεκτικα. Μου αρεσουν ιδιεταιρα τα αρθρα της Μαριας Χαραμη. Στο τευχος του Νοεμβρη -που μου εφερε ο καλος μου- βρηκα ολοκληρο θησαυρο. Γευσεις του δασους. Απο αυτο το τευχος εφιαξα δυο φαγητα σημερα για τους φιλους μου. Το ενα απο τη σελιδα 95 "Κοκκορας με μανιταρια και μπυρα" και απο τη σελιδα 100 την "σουπα μανιταριων". Αυτη η σουπα μοιαζει πολυ με τη μαγειριτσα, μονο που εχει μανιταρια αντι για συκωτακια. Καποτε μαλιστα ειχα διαβασει μια παρομοια συνταγη με το ονομα "η μαγειριτσα του χορτοφαγου"



Κοντα σε αυτα σπαραγγια, και κουνουπιδι με γλυκοπατατες ζεματισμενα με φρεσκο βουτυρο. Γλυκο δεν εφιαξα, ναναι καλα τα ετοιμα. Παγωτακι τζιαντουγια και φυστικι, ταρτα λεμονι και κεικ σοκολατας χωρις αλευρι. Η αληθεια ειναι οτι οσο μου αρεσει να μαγειρευω φαγητα, τοσο δεν ασχολουμαι με ζαχαροπλαστικη. Πιστευω οτι ειναι πολυ πιο δυσκολη, και δε μου αφηνει περιθωρια πειραματισμου.

Οι φιλοι μου φευγουν σε λιγες μερες για Ελβετια και θα τους ξαναδω πια ..του χρονου.. ηταν ευκαιρια να τα πουμε με ενα ζεστο φαγακι και παρεα στο τζακι.

Απο τον σημερινο πειραματισμο λοιπον η σουπα μανιταριων βγηκε νικητρια. Θα επαναληφθει. Μολις βρω λιγο χρονο θα αντιγραψω τη συνταγη εδω, το υποσχομαι.

Καλη εβδομαδα!

No comments: