9/10/07

Σου εφιαξα την ψαροσουπα της κουμπαρας - μεταφορα απο το δεσποιναριον -

Η ΨΑΡΟΣΟΥΠΑ ΤΗΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ

Η κουμπαρα φιαχνει αυτη την ψαροσουπα σε χυτρα ταχυτητας.. αλλα εγω που δεν μπορω τα φςςςςςςςς φςςςςςςςςςςς ειπα να την σιγοβρασω στην κατσαρολα μου..
Εβαλα στον πατο τα λαχανικα..
4 πατατουλες κομμενες σε κυβους
4 κολοκυθακια σε χοντρες ροδελλες
3 πρασσα (το ασπρο μερος κομμενο σε ροδελλες)
3 καροττα κομμενα σε μικρα κομματια
λιγα φασολακια γαλλικου τυπου (haricots verts)
4 μετριες ωριμες τοματουλες κομμενες σε κυβακια και τα αλατισα..
3 φιλετα μεγαλα φρεσκο μπακαλιαρο
Τα εκοψα σε κομματια τα αλατισα και τα εβαλα πανω απο τα λαχανικα.
Απο πανω ετριψα 2-3 πρεζουλες herbes de provence.
Υποκλινομαι στους Γαλλους που εφιαξαν αυτο το εκπληκτικο μιγμα απο βοτανα.

Εριξα μεσα νερακι και μερικες κουταλιες αγνο παρθενο ελαιολοδο. Το σκεπασα και αφου εβρασε το χαμηλωσα και το αφησα να σιγοβρασει για 20 λεπτα.


Ετοιμη η σουπα της κουμπαρας. Πριν τη σερβιρω εφιαξα και τη σαλτσα της κουμπαρας που τη δενει και την κανει νοστιμη.. ανακατεψα ελαιολαδο, λεμονι και λιγη μουσταρδα.











Κι εσυ εφαγες 2 πιατα..


Σ'ευχαριστω κουμπαρουλα και σενα και τη μαμακα σου που στην εμαθε..

3 comments:

Blue said...

Δεσποινάκι δεν είμαι σίγουρη αν στο είπα αλλά πριν ένα μήνα περίπου ενώ έσπαγα το κεφάλι μου με το υπαρξιακό ερώτημα "τι μαγειρεύουμε σήμερα" θυμήθηκα εκείνο το ποστάκι κι εφτιαξα την ψαρόσουπά σου στα πιτσιρίκια μου, τα οποία σκούπισαν και το πιάτο.
Την έχω πλέον στη λίστα με τα φαγητά που τους αρέσουν.

δεσποιναριον said...

Ελπιζω να σ' αρεσε κι εσενα μαι λειντυ.. ειναι νοστιμο και ελαφρυ φαγακι .. και ευκολοχωνευτο.. οπως λεει και η πεθερα μου .. φαε κοριτσακι μου .. το ψαρι ειναι φρουτο..

Blue said...

αν μου άρεσε λέειιι.... Δηλώνω κανίβαλος... "Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό", που λένε...
"και το καλομαγειρεμένο" συμπληρώνω εγώ!