2/19/08

Μια μακαροναδα με χτενια (scallops)




Αυτη τη μακαροναδα την εφαγα την Κυριακη το βραδυ στο tutti gusti στην Πολη του Ωκεανου.
Τα χτενια σωταρονται σε ελαιολαδο με λιγο τριμενο σκορδακι και σβηνονται με λευκο κρασι. Στην σαλτσα προσθετουμε μανιταρια shitake, ψιλοκομμενα ξεραμενα ντοματακια, ελαχιστα καβουρδισμενους κουκουναροσπορους (πινιολι), λιγο ζεματισμενο τρυφερο σπανακι και ψιλοκομμενο προσουτο.

Τη δοσολογια θα την μαντεψω οταν τα φιαξω σπιτι. Παντως ενα ειναι γεγονος. Οι γευσεις δενουν υπεροχα.

Σερβιρεται επανω σε λινγκουινι.

Πειραματιστειτε!
Φιλακια ιταλοαμερικαιν.

7 comments:

luna said...

Auto tha pei na xeis ta genia kai ta xtenia!
Edw prepei na kanoume girw sta 50 xlm gia na agorasoume thalasina dithen freska apo Ispania. mousi den einai freska, einai toulaxiston 3-4 hmerwn.ta lene freska omws. Kapoia stigmh kai an brw xtenia tha thela na to kanw to agaki. trellenome gia makaronades!!!!!!! filw se

δεσποιναριον said...

Κι εγω φιλω σε φιλεναδα μου της μαγειρικης, αν βρεις γαριδες καντο με γαριδες. Τωρα που το σκεφτομαι αν βαλεις ολα τα υλικα εκτος απο τα θαλασσινα σωταροντας τα μανιταρια και σβηνοντας τα με κρασι εχεις μια ωραια ελαφρια σαλτσα.
Βρε Λουνακι την εχω παραμελησει την ταβολα μου κι εχω τυψεις. Θα επανορθωσω ομως ..

luna said...

W, ma ti einai auta pou les ? kane to kefi sou kai mhn skotizese!
Egw boltarw etsi ki alliws kai sto Despoinarion sou, opws katalaves. AHA,
Ap autes katepsigmenes se paketa deigmata exoumeeeeeee !Kati einai ki auto.......

Karekles rixnei edw kai gw ksenixtaw gia na dw thn oliki eklipsi tis selinis!!!!!!!
Alla opws thn kovo thn katastash den tha mou gini h xarh........filia seliniasmena xaxa

kiki said...

Μιαμ! Θαλασσινά!!!

δεσποιναριον said...

Καλωστο..κοπιασε!

zero said...

Ναι, καλο ειναι αυτο.

δεσποιναριον said...

Φιαξτο ζερο μου, ειναι φαγητο να το φιαξεις με παρεουλα και να το φας με παρεουλα. Φιλια!