10/11/07

ΟΖ Chophouse



Ε ετσι κι ετσι.. δε θα βιαστω να ξαναπαω..
εξ αλλου δεν ειμαι και πολυ φιλη των κρεατων..
καλο το πορτερχαουζ που βλεπετε στη φωτογραφια.. πολυ καλο το σερβις. αλλα γενικα αμερικανια..
καλα θα μου πεις στην αμερικη τι ψαχνεις και μαλιστα σε στεηκχαουζ..
εχει γινει και μοδα να στηνουν και δεντρα μεσα στις σαλες για να μιμηθουν τας εξοχας..
επισης.. ειναι στη μεση του πουθενα σε ενα μερος χωρις κινηση λες και εισαι στην Αριζονα.. κακτους επρεπε ναχε μεσα..
..και το κυριωτερο οταν εφτασε το τιραμισου.. πηρα αναποδες.. μπαμπας δεν ητανε .. λουκουμας δεν ητανε.. γευση καφε δεν ειχε.. μασκαρπονε σιγουρα δεν ειχε, η τυπογραφικο λαθος εγινε η ο σεφ μας εκανε πλακα..
παντως περασαμε ομορφα γιατι ειχαμε υπεροχη συντροφια...
.. μη τα θελουμε ολα δικα μας..



2 comments:

Natalia said...

Γεια σου Δέσποινα

παρ ότι γραφουμε στα χαλάσματα δεν ειχαμε μιλησει ποτέ

σημερα μπηκα στα blogs σου πρωτη φορα και κατι μεσα μου ζωντανεψε

χρωματα, φωτογραφιες, μουσική τόσο μακρια μα και τόσο κοντά στην Ελλάδα
μπράβο σου

Καλησπέρα από την Αθήνα

δεσποιναριον said...

Γεια σου Ναταλια μου.. χαρηκα που ηρθες.. ετσι ειναι.. μακρυα αλλα η ψυχη μου ειναι στην Αθηνα.. θα τα ξαναπουμε ελπιζω..