10/30/07

Η μεταμορφωση της κουζινας..ΜΕΡΟΣ Ε'


Ενα βημα πριν απο το τελος, μεγαλο βημα ομως. Προχτες το μεσημερι ηρθε ο χαντυ μαν για τα υδραυλικα και τις ηλεκτρικες συσκευες. Τελειωσε τα μεσανυχτα.. τωρα βεβαια μερικοι λενε ..της νυχτας τη δουλεια τη βλεπει η μερα και γελα.. αλλα στην περιπτωση μας αυτο δεν ισχυει γιατι ο μιστερ Ελαι εκανε εξαιρετικη δουλεια. Τα ψειριζε ολα γι αυτο του πηρε τοσες ωρες. Συνεδεσε λοιπον το νεροχυτη και το σκουπιδοφαγο.. εβαλε τη βρυση, κρεμασε το φουρνο μικροκυμματων, συνεδεσε την κουζιναρα αεριου και τελος συνεδεσε και το ψυγειο.


Μετα απο αυτο εχουν μεινει κατι μερεμετια που θα ερθει ο Αλφρεντο να τα τελειωσει αλλα αυτο μπορει να παρει μερικες μερες γιατι ειναι και πολυασχολος. Απο την ωρα που φυγανε χτες.. με εχει πιασει ενα μυστηριο αγχος παντως. Με κουρασε η ακαταστασια μαλλον και τωρα αρχιζει να ξεσπαει η κουραση αυτη.


Α να! ο Αλφρεντο πρεπει να βαλει ενα ντουλαπι πανω απο το ψυγειο, μαλλον να μικρυνει εκεινο που εφερε για να συμπληρωθει το παζλ.
Αποψε αρχισα τα καθαρισματα, δυο ωρες σταγονες στον ωκεανο. Ισως να περιμενω το Σαββατοκυριακο. Πηρα ειδοποιηση οτο ταχυδρομισανε το καινουργιο φωτιστικο.



Αλλη μια φορα θα βαλω φωτογραφιες οταν βαλω τα πραγματα στη θεση τους.. και οταν θα εχει μπει και το φωτιστικο. Αυτα ομως σε μερικες εβδομαδες μιας και ο σου σεφ μου παει στη Ρωμη και ποιος θα μου κραταει τη σκαλα να το κρεμασω;


Θελω να μαγειρεψω..........

α... να καιη βρυση που λεγαμε.. εεεε;



Υστερογραφο-Ηρθε ο Αλφρεντο κι εβαλε το ντουλαπι πανω απο το ψυγειο



5 comments:

Anonymous said...

καλε τι κοθζθνα ΤΕΡΑΣ ειναι αυτη???
Εννοω τη συσκευη μεγαθηριο...

Εχω μεινει αναυδη απο το μεγαλειο.

και ειναι ακομα απαστραπτον..

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ και ΚΑΛΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ...

Μαργαριτα

δεσποιναριον said...

Οχι βρε Μαργαριτακι.. νορμαλ ειναι .. αν και μαλλον εχει συνιθισει το ματι μου.. θυμασαι τι λεγαμε.. ΟΛΑ στην Αμερικη ειναι πιο μεγαλα..
Σημερα τελειωσαμε .. εκλεισε η πορτα και αρχισε η διαδικασια του καθαρισμου και της επαναφορας των αποδημητικων κατσαρολικων .. οσο για το απαστραπτον.. εγω φοβαμαι να φωναξω τωρα τις κυριες που καθαριζουν.. μπας και δε μου τα προσεξουν.. τιποτα.. καινουργιο κοσκινακι μου και που να σε κρεμασω.. θα συνελθω.. φιλια..

Blue said...

Δεσποινάκι μου Καλορίζικα όλα....Υπέροχα...
Με τέτοια κουζίνα, το υπόλοιπο σπίτι θα το βλέπεις ελάχιστα....

δεσποιναριον said...

Σε ευχαριστω γλυκεια μου λειντυ. Αυτο που ειπες παντως ειναι σιγουρο για την επομενη εβδομαδα.. φιλακια..

Aspa said...

Δεσποινάκι, καταπληκτική η κουζίνα σου! Καλά έκανες και τα φωτογράφισες όλα με τόσες λεπτομέρειες. Όταν χτίζαμε το σπίτι μας είχα βοηθηθεί πολύ από τα διάφορα forum ανακαινίσεων και τις φωτογραφίες τους. Είχα πάρει πολλές ιδέες και μπόρεσα να αποφασίσω πώς θα τα φτιάξω. Ο Oύμπα Tούμπα super! Αν η βρύση σου είναι της Hansgrohe, έχουμε την ίδια!