10/24/07

Η μεταμορφωση της κουζινας..ΜΕΡΟΣ Δ'

Αυτη την εβδομαδα προστεθηκε ο γρανιτης κι εγινε ο παγκος της κουζινας. Δεν κρυβω οτι ειχα μια ανησυχια για το πως θα δεσει με το νεροχυτη αλλα ειμαι ενθουσιασμενη με το αποτελεσμα.. θα εχω μια απλα για μεγειρεματα.. αλλα υπομονη ακομα..



Εδω βλεπετε απο κοντα τι ωραια καμπυλη φιαξανε.. Το χρωμα του γρανιτη ειναι πρασινο πολυ σκουρο.. στην αγορα αυτο το χρωμα λεγεται Ουμπα Τουμπα.. οχι παιζουμε..



Μετα την Πεμπτη ηρθε ο Ροτζερ κι εβαλε τα πλακακια αναμεσα στα ντουλαπια.. Η κουζινα αρχιζει να παιρνει ωραια οψη..



Εδω ειναι το κομματι δεξια που δε φαινεται στην αλλη φωτογραφια.



Και μια λεπτομερεια απο τα φιν-φον ντεκορασιον πλακακια που σας ελεγα.. ειναι κεραμεικο με μεταλλο.. τωρα λεω να φερω και μερικα Βινσαντε απο τη Σαντορινη να δεσει το ντεκορ.. Καλα ακομα το σπιτι ειναι ανω κατω κι εμενα το μυαλο μου στα ντεκορ.. ε τι να κανω .. με πιανει δημιουργιικος οιστρος. Δεν μπορω ομως να αρχισω ακομα γιατι πρεπει πρωτα να φυγουν ολοι.. Την Δευτερα ερχεται ο Ελια να κανει τα υδραυλικα και να συνδεσει τις συσκευες.. Απλα θα πω μονο οτι ειναι στεινλες στηλ και ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΟ.. το φανταζομαι ΚΑΙ ΜΑΜΩ ΤΙΣ ΚΟΥΖΙΝΕΣ..



Α δε σας λεω τιποτα αλλο .. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΒΡΥΣΗ ΜΟΥ..
Α και καποια στιγμη θα σας δειχω μια τροφοθηκη που εφιαξα στην μεγαλη ντουλαπα με μεταλικη κατασκευη.. και περιμενω κι ενα φωτιστικο γιατι αυτο το ΑΡ ΝΤΕΚΟ θα παει καπου αλλου.. και εχω κανονισει και κουρτινες .. ενα μερος τους θα ειναι μια δαντελα που επλεξε η πεθερα μου με βελονακι και απεικονιζει καραβια..

οποιος μπει ..γλυκα φιλια..

No comments: