4/21/08

Ενα τελος και μια καινουργια αρχη.



Αγαπημενοι φιλοι. Αυτο ειναι το τελευταιο ποστ στο "δεσποιναριον" του blogger.com.
Mαζι με το δεσποιναριον κλεινει και η tavola bianca και η καμερα μας.

Με κερδισε το wordpress. Οσοι διαβαζετε τα ποστς εδω απο παλια θα θυμαστε οτι καποτε αναρωτιομουνα γιατι μερικοι το προτιμουν και ποιες ειναι οι διαφορες. Το μελετησα λοιπον το θεμα και πηρα την αποφαση να μαζεψω ολα μου τα θεματα σε ενα καινουργιο σαιτ. Μ' αρεσει το wordpress και οι δυνατοτητες που προσφερει απο τεχνικη αποψη, μου αρεσει αισθητικα περισσοτερο, και δεν αργησα να ανακαλυψω πως να το διαχειριζομαι. Απο την αλλη με εχει κουρασει η εξαφανιση φωτογραφιων απο τον blogger. Δεκαδες φορες αναγκαστηκα να ξαναφορτωσω τις ιδιες φωτογραφιες.

Το καινουργιο σαιτ λοιπον βρισκεται στη διευθυνση
http://despinarion.wordpress.com

Ειναι ενα παιχνιδι σε μαυρο και ασπρο. Ολα τα θεματα θα παρουσιαζονται στο ασπρο, ενω το μαυρο ειναι για μερικα αγαπημενα μου ποστς που φυσικα θα ειναι ο καθενας καλοδεχουμενος να διαβαζει. Συνδεσμοι σε ολα τα παλια μπλογκς ηδη υπαρχουν.

Επισης μετεφερα (με ενα κλικ) αρκετα ποστς απο την παλια ταβολα, για να υπαρξει μια συνεχεια.

Φυσικα δε θα παψω να γραφω στα ερειπια και χαλασματα οταν εχω την ευκαιρια.

Ευελπιστω σε καλυτερο μανατζμεντ χρονου, πιο αποτελεσματικη οργανωση, και μεγαλυτερη αισθητικη (αν και αυτα ειναι υποκειμενικα θεματα)

Σας προσκαλω λοπον στο καινουργιο μου σπιτι για τα εγκαινεια.
Σας ευχαριστω που αγαπησατε το δεσποιναριον (εσεις που το αγαπησατε τελος παντων) και θα φροντισω να περνατε ευχαριστα στο καινουργιο μου ιντερνετικο διαμερισμα!

Πολλα γλυκα φιλια!